"آمریکا در نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی" منتشر شد
نوشته شده توسط : سرباز جنگ نرم

"آمریکا در نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی" منتشر شد

این کتاب به کوشش دکتر منوچهر محمدی، برگرفته از نوشته‌ها، پیام‌ها و سخنرانی‌های مقام معظم رهبری و مواضع ایشان در قبال سیاست‌ها، توطئه‌ها و عملکرد دولت‌مردان آمریکاست. کتاب «آمریکا در نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی» به همت مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی و با تلاش دکتر منوچهر محمدی تدوین و روانه بازار کتاب شده است.

رسا خبر داده که این کتاب، برگرفته از نوشته‌ها، پیام‌ها و سخنرانی‌های مقام معظم رهبری و مواضع ایشان در قبال سیاست‌ها، توطئه‌ها و عملکرد دولت‌مردان آمریکاست. عناوین اصلی این کتاب در هشت فصل «جامعه امریکا»، «امریکا و استکبار»، «امریکا و حقوق بشر»، «امریکا و تروریسم»، «امریکا و سایر ملتها»، «امریکا و جهان استکبار»، «امریکا و ایران» و «آینده امریکا» تدوین شده است.

در بخشی از کتاب به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌خوانیم: «نکته مهم دیگری که باید مورد تأکید قرار گیرد، آن است که استکبار با همه تدابیر شیطانی‌اش و با وجود به کارگیری زور و ترفند سیاسی و تبلیغات دورغ، نتوانسته و هرگز نخواهد توانست جریان رو به رشد بیداری اسلامی و نهضت گرایش به اسلام را متوقف سازد. فعالیت همه جانبه سیاسی و امنیتی و بیش از همه تبلیغاتی امریکا و دیگر کشورهای استکباری و ایادی منطقه‌ای آنان بر ضد نهضت اسلامی در ایران، در سال‌های اخیر، بی‌سابقه و بسیار وسیع بوده است.

در این میان رژیم صهیونیستی همچون زائده امریکا در منطقه، در منتهای رذالت و خباثتی که از آن انتظار می‌رود، ایفای نقش کرده است. محاسبات مادیِ عادی، حکم می‌کرد که باید بر اثر این تلاش همه جانبه‌ای که مستکبرانه و از سر خشم و عناد ترتیب می‌یابد، نهضت اسلامی در کشورهای اسلامی ضعیف یا ریشه‌کن شود، ولی درست بعکس، همه شاهدند که این نهضت به مرور وسیع‌تر و عمیق‌تر شده است.»

 





:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 4 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: